Παρασκευή 22 Νοεμβρίου 2013

Πως έφτιαξα ένα παλιό καδράκι με αγγελούδι, βαζοντας χάντρες,χρωματιστό σύρμα, και χαρτί.[update 2014]




Αυτό το καδράκι το βρήκα σε ένα μπαζάρ και είχε μόνο 2 ή 3 ευρώ.Το έβαψα με ακρυλικό χρώμα κάνοντας στο χρώμα νερά και πρόσθεσα ψεύτικους λίθους,χάντρες,χρωματιστό σύρμα,



υφασμάτινο χρυσό δίχτυ,και μία πεταλούδα.
Στο χαρτί έσταξα από μικρή απόσταση,τέμπερες, με το πινέλο μου σε δύο τρία χρώματα.
Επειδή το χαρτί είναι λεπτό και απορροφητικό αρχίζει και απλώνεται το χρώμα και ενώνεται με τα υπόλοιπα και βγάζει ένα ωραίο αποτέλεσμα.

Η πεταλούδα ήταν σε σετ των 5 με διαφορετικά και μεγάλα μεγέθη και είχε μόνο 3 ευρώ αν θυμάμαι καλά.
Ελπίζω να πήρατε καμιά ιδέα και να σας άρεσε.Να σας πω την αλήθεια εμένα μου άρεσε και σκέτο μετά το βάψιμο που του έκανα.Πάντως εγώ το έχω μόνιμα στον τοίχο μου,δεν το'χω μόνο για Χριστούγεννα :-)
Kαλή σας συνέχεια!

Angel


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου