Κυριακή 24 Ιουνίου 2018

How to edit a photo for FIFA 2018 by PicksArt app/Πως να σχεδιάσεις εικ...


Πως να σχεδιάσεις μία εικόνα με θέμα αυτή την φορά Fifa World Cup με την  εφαρμογή PicksArt.
Το πρώτο μου video tutorial επιτέλους μετά από εκατό χρόνια χαχα!



How to edit a photo for Fifa World Cup by PicksArt app.

My first video tutorial finally after 100 years!haha!


Δεν είμαι επαγγελματίας,αλλά επειδή μου αρέσει πολύ να κάνω σχεδιασμό (editing) αποφάσισα να αρχίζω να φτιάχνω tutorials (να το πω στα Ελληνικά βοήθημα εκμάθησης).

I am not a pro,but I do love making  photo editing ,I deside to start making tutorials.


Αν σας ενδιαφέρει ο σχεδιασμός και σας αρέσει το video μου μπορείτε να κάνετε εγγραφή στο κανάλι μου!

If you interesting about editing,remixing,designing photos,and you like my video also,you can subscribe to my channel!


Θα φτιάχνω επίσης Crafts (χειροποίητα,κατασκευές,κοσμήματα από πολυμερικό πηλό,και άλλα υλικά).

I am going to make also Crafts,constractions,jewellery from polymer clay and from other materials.


Σε κάποια από αυτά τα tutorials θα περιλαμβάνουν μέσα  και σκετσάκια θεατρικά αυτοσχεδιαστικά από την μικρή μου εμπειρία.

In some of those tutorials I will include shorts theatrical improvising scenes from my small experience.


Θα σας μιλήσω για αυτήν στο επόμενο μου video tutorial που θα έχει σχέση με χειροποίητη κατασκευή!

I will tell you about that to my next video tutorial which is going to be related to my handmade constraction!


Πολύ σύντομα κοντά σας!

See you very soon!


Να έχετε μία όμορφη συνέχεια!

Have a wonderful day!
PEACE!!!


https://youtu.be/e6mvPB04A0Q Δείτε εδώ το βίντεο μου.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου