Δευτέρα 21 Σεπτεμβρίου 2015

ΛΑΤΡΕΙΣ ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΙΣΤΩΝ,ΦΤΙΑΧΝΟΥΝ ΑΠΟ ΠΑΛΙΟΤΕΡΑ ΑΝΤΑΛΛΑΚΤΙΚΑ,ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΕΣ




Μία μέρα πέφτει το μάτι μου σε κάτι κοινοποιήσεις στο facebook.Βλέπω κάτι μηχανές,που ρε παιδί μου,σε άλλη περίπτωση,εντάξει θα περνούσε κλεφτά η ματιά μου και θα το προσπερνούσα.



Όμως κόλλησα...Σε κάθε φωτογραφία καθόμουν και τις χάζευα.
Αυτές οι μοτοσυκλέτες είχαν κάτι το διαφορετικό,κάτι το αυθεντικό...σε γοήτευαν...σαν να τις είχε κατασκευάσει καλλιτέχνης.
Πρόσεχα το καλοβαμένο χρώμα της μηχανής,όπως σε αυτή την παρακάτω φωτογραφία,με το γεωμετρικό μοτίβο στο ντεπόζιτο...Τι σχήμα έχει η σέλα,και τι υλικό έχουν βάλει...
Η πρώτη μηχανή,έχει σουέτ δέρμα π.χ.
Άκου ρε παιδί μου σουέτ δέρμα σε σέλα μηχανής!
Μέχρι και τις χειρολαβές και τον προβολέα,το φως,δεν ξέρω πως το λένε,πρόσεχα!
Και τελικά διάβασα ότι αυτές οι μηχανές είναι ρετρό,που σημαίνει,ξεπερασμένης μόδας και στυλ.
Από όλο τον κόσμο,κατασκευαστές,και λάτρεις μηχανών,βάζουν τον οβολόν τους σε αυτό το site,και παρουσιάζουν αλλά και πουλάνε,τις μηχανές τους που φτιάξανε με τόσο μεράκι.
Για ρίξτε και εσείς μια ματιά,και πέστε μου τι αψεγάδιαστο βρίσκετε,ας πούμε... στην πρώτη μηχανή!
Τι ωραία χρώματα γήινα είναι αυτά.Πράσινο,καφέ...έχει και το χρυσό του!Έχει και το μεταλλικό ασημένιο στην εξάτμιση του!
Και το γλυκούλι κίτρινο προβολέα που τον βάζετε;
Φανταστείτε τον εαυτό σας να την καβαλάει,ντυμένοι με δερμάτινο μπουφανάκι και σουέτ μποτούλες ...και εσείς οι άντρες...εεε...κάτι ανάλογο φαντάζομαι!
Εγώ τουλάχιστον έτσι φαντάζομαι τον εαυτό μου...
Όχι...Όχιιιι...μην πάτε να μου χαλάσετε την φαντασίωση!
Όχι μην το κάνετε αυτό αγαπητοί φίλοι!!
Μην τυχόν και με ειρωνευτείτε,και πείτε:γιατί μαντάμ μου,είχες και στο χωριό σου ρετρό μηχανή...;γιατί θα γίνουμε από δυο χωριά,χωριάτες!!!
Ελάτεεε...Αφεθείτε και εσείς λίγο...
Αφεθείτε έστω για λίγα δευτερόλεπτα,και φανταστείτε τον ροκ εαυτό σας...τον heavy metal εαυτό σας...τον μποέμικο εαυτό σας...και τέλος πάντων,όποιον εαυτό σας θέλετε,χαλαρό και άνετο,να οδηγάει μία από αυτές,με το μαλλάκι να ανεμίζει ανέμελα σε μία ηλιόλουστη φωτεινή μερούλα...με έγνοιες που τις έχουμε παραμερίσει για όσο κρατήσει μία όμορφη διαδρομή σε ένα μέρος ξεχωριστό για τον καθένα μας,όπου θα θέλαμε να βρεθούμε,με μία τέτοια μηχανή!

Retro motorcycles-Ρετρό μηχανές.
http://thebikeshed.cc/2015/08/10/sur-les-chapeaux-de-roues-goldwing/



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου